Tisztelt Betegünk!
Köszönjük, hogy bizalmával megtisztelt bennünket és gyógykezeléséhez a Kanizsai Dorottya Kórházat választotta!
Kórházunk az egészségügyről szóló 1997. CLIC. Tv. rendelkezései alapján a betegek egészségügyi szolgáltatással kapcsolatos panaszának kivizsgálására az alábbi szabályzatot alkotta meg:
- A szabályzat területi hatálya kiterjed az intézmény valamennyi munkahelyére,
- Személyi hatálya az intézménnyel közalkalmazotti, ill. egyéb jogviszonyban álló dolgozóira és
- az intézmény egészségügyi szolgáltatását igénybe vevő betegeire.
Jelen szabályzat nem zárja ki a betegek azon jogát, hogy panaszukkal élve a betegjogi képviselőhöz, a területileg illetékes Veszprémi Igazságügyi Szakértői Kamarához vagy más hatóságokhoz illetve az intézmény fenntartójához, a Nagykanizsa Megyei Jogú Város Önkormányzatához forduljon.
- Amennyiben Ön (a beteg, vagy hozzátartozója) panaszával írásban vagy szóban az osztály beosztott dolgozójához fordul, az köteles Önt (a panasztevőt vagy írásos panaszát) a reklamáció fogadóhoz (osztályvezető főorvos, ápolási igazgató, ügyeletes orvos főnővér/vezetőasszisztens,) irányítani.
- A reklamációról a reklamációt fogadónak, amennyiben a reklamáló kéri, értesíteni kell a betegjogi képviselőt.
- A reklamáció fogadó szóbeli reklamáció esetén a panaszt, reklamációt Önnel (a beteggel, a panaszossal) közösen egyezteti, a reklamációt a Reklamációs lapon feljegyzi, aláírja, és a panaszossal is aláiratja.
- Írásos reklamáció esetén a reklamációt fogadó a leírtak alapján kitölti a Reklamációs lapot.
- A Főigazgatónak címzett, reklamálótól érkező írásos iktatásáról a titkárság vezetője gondoskodik.
A panasz kivizsgálása:
- A panasz kivizsgálása - kivéve azonnali intézkedés szükségessége esetén - 30 napos határidő áll rendelkezésre. A vizsgálat eredményéről az érintettet 10 munkanapon belül tájékoztatja az ezzel megbízott személy.
- Benyújtott panasz kivizsgálása érdekében, ha a vezetőség szükségesnek látja, személyesen is meghallgathatja a panaszost, akit a meghallgatás időpontjáról hitelt érdemlő módon értesíteni kell.
Tisztelt Betegünk, reméljük panaszának kivizsgálásával is hozzájárulunk az Ön gyógyulásához, és legközelebb is Kórházunkat választja!
vezetése
Csatolmány | Méret |
---|---|
![]() | 55.74 KB |